40 اثر کاریکاتور برای یادواره «خط سرخ منا» تولیدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کارگروه کاریکاتور حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی کارگاهی را تحت عنوان «فاجعه منا» با حضور اساتید و هنرمندان این رشته برگزار کرد و در کارگروه فوق برای یادواره ادبی هنری «خط سرخ منا» 40 اثر کاریکاتور تولید شد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: در کارگاه فوق آثار بسیار خوبی برای نشان دادن بی‌کفایتی آل‌سعود تولید شد.

میلانی ادامه داد: تمام آثار تولید شده کاریکاتور در یادواره سراسری ادبی هنری «خط سرخ منا» شرکت داده خواهد شد.

میلانی اضافه کرد: در خط سرخ منا، کاریکاتورهایی که تولید می‌شود و یا به دبیرخانه ارسال می‌شود تمامی آنها حامل یک پیامی است که با به تصویر کشیدن رویداد فاجعه منا بی‌لیاقتی آل‌سعود را در مدیریت حج نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه حدود 40 اثر هنری خلق شد؛ اضافه نمود: اعضای شرکت‌کننده از اعضای کارگروه کاریکاتور بودند که با مدیریت رحیم بقال اصغری برگزار گردید.

در پایان این کارگروه اثر وحید جدایی به عنوان برترین اثر در این کار گروه معرفی شد و از طرف حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی تقدیر گشت.

میلانی 15 شهریور را آخرین فرصت برای ارسال آثار به یادواره سراسری ادبی هنری «خط سرخ منا» عنوان کرد و گفت: این فرصت به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد و به آثاری که از این تاریخ به بعد به دبیرخانه ارسال می‌شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است یادواره سراسری ادبی هنری « خط سرخ منا» روز یکشنبه 21 شهریورماه سال جاری در محل مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار