معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مهمترین موضوع در بحث سرویس مدارس ایمنی خودرو‌ها است.

خودرو سرویس مدارس باید متمایز از سایر وسایل نقلیه باشدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار حسینی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید 700هزار دانشجو و یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز داریم به عبارتی در هر خانواده ایرانی یک نفر در حال تحصیل است و ما همیشه نگران حوادث احتمالی هستیم که در همین خصوص باید قبل از وقوع واقعه چاره‌اندیشی کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از موضوعات مهم در خصوص سرویس مدارس ایمنی و مشخص بودن این نوع وسلیه نقلیه است و باید سرویس مدرسه نسبت به سایر وسایل نقلیه متمایزتر باشد تا امکان شناسایی آن راحت تر صورت گیرد.

حسینی بیان کرد: پیشنهاد من به دستگاه‌های مربوطه این است که یک نماد مشخص و بزرگتری در جلو و یا عقب خودروی سرویس مدارس نصب شود که هرکسی بتواند خودروی سرویس مدارس را تشخیص دهد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: اولیای دانش آموزان باید در بحث سرویس مدارس همراه ما باشند و اگر به مشکلی برخوردند و یا شکایتی از سرویس مدارس دارند به شهرداری، پلیس و یا تاکسیرانی اعلام کنند و ما حتماً به شکایات اولیا رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار