محمود شعیی گفت: انتظار همه پیروزی مقابل قطر بود که خوشبختانه امتیاز کامل را گرفتیم ولی زیبا بازی نکردیم.

انتظار پیروزی تیم ملی مقابل قطر را داشتم/سفر تیم ملی جوانان به بحرین لغو نشده استمدیر عامل تیم فوتبال پیکان در گفتگو  با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم پیکان گفت: تیم در تعطیلات لیگ پنج بازی دوستانه و یک اردوی 4 روزه بسیار خوب را در تبریز برگزار کرد و در بهترین شرایط آماده بازی با سپاهان در هفته پنجم است.

شیعی درباره حاشیه های اردوی تبریز خاطر نشان کرد: متاسفانه در اردوی تبریز شاهد حاشیه های متاثر کننده بودیم و با توجه به تعطیلات تابستانی مجموعه پیکان گزارش این حاشیه هنوز به دست من  نرسیده و منتظر گزارش این اتفاقات هستم.

مدیر عامل تیم فوتبال پیکان درباره نتایج تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم اظهار کرد: با توجه به قدرت حریفان از نتایج تیم راضی هستیم و تیم در چهار بازی اول با تیم های قدرتمند تراکتور سازی و استقلال تهران و گسترش بازی کرد و اگر در بازی صبا دچار بدشانسی نمی شدیم شرایط متفاوتی داشتیم ، و در کل از نتایج و کادر فنی راضی و به اینده تیم امیدوار هستم.

عضو هیئت ریسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال بیان کرد:بازی از نظر نتیجه خوب بود، اما باید بیشتر کار کنیم. تیم های گروه ایران قوی هستند و با آنالیز روش بازی ایران قطعا در بازی های آینده گرفتار می شویم.

وی ادامه داد:اگرچه همیشه در بازی های اول پیروز شدن مهمتر است  و انتظار همه کسب امتیاز بود که خوشبختانه امتیاز کامل را گرفتیم ،و امیدورام در آینده علاوه بر کسب 3 امتیاز بازی قابل قبول تری از تیم ملی را مقابل حریفان شاهد باشیم .

محمود شیعی درباره تمهیدات فدارسیون در خصوص حمایت از تیم ملی و تهدید تلافی از سوی قطری ها اضافه کرد: همه فدراسیون تمهیدات لازم را برای حمایت از تیم ملی درنظر گرفتیم و تیم دیشب با پرواز چارتر به جین سفر کرد ،و با آرامش و کسب امتیازات لازم تا بازی برگشت با قطر قطعا نتیجه این بازی وتهدید قطری ها خیلی مهم نخواهد بود.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه مخالفت شورای برون مرزی با اعزام نشدن تیم ملی جوانان به بازی های مقدماتی جام جهانی درکشور بحرین گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است و شرایط تیم فوتبال جوانان با تیم هندبال متفاوت است ،وزارت ورزش نظری مثبتی روی تیم ملی دارد و قطعا تیم جوانان به مسابقات جام انتخابی جام جهانی فوتبال جوانان در کشور بحرین اعزام می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار