سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی گفت: هواداران پرسپولیس را در سال‌های گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز ندیدم و به نوعی این تیم در تبریز طرفدار ندارد.

پرسپولیس در تبریز هوادار نداردایوب ذو‌الفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام تبریز تا بازی هفته پنجم آماده نمی‌شود. بر این اساس به عنوان میزبان این بازی در ورزشگاه اختصاصی تبریز به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

وی درباره نگرانی پرسپولیسی‌ها بابت امنیت ورزشگاه اختصاصی تبریز بیان کرد: آنها نباید نگران این موضوع باشند چرا که در چند سال گذشته هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه تبریز ندیدم. همچنین سه بازی از جمله در‌بی تبریز در ورزشگاه اختصاصی تبریز بدون مشکلی برگزار شد و اکنون هم آماده بازی با پرسپولیس در این ورزشگاه هستیم.

وی درباره برنامه‌های تیم تراکتور‌سازی در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: طبق برنامه فردا در یک بازی تدار‌کاتی به مصاف تراکتور نوین می‌رویم تا آماده‌ بازی با پرسپولیس در هفته پنجم شویم.

سرپرست تراکتور‌سازی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تبریز محدود است و این موضوع به ضرر تیم ما است اما از هواداران فهیم خود می‌خواهیم به اندازه ظرفیت در ورزشگاه حضور یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار