یک شرکت آمریکایی برای تبلیغ شیشه های ضد گلوله خود از ترفند جالبی استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شرکت آمریکایی برای تبلیغ شیشه های ضد گلوله خود و نشان دادن کیفیت محصولات‌اش، ۳میلیون دلار را درون شیشه‌ای گذاشته و در یکی از ایستگاه های اتوبوس در شهر ویرجینیای امریکا نصب کرده است.

////

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بیارینش من میشکنم
ازبس بی پولی فشار آورده