حامد رمضانی:در مرداد ماه امسال صدور یک پروانه بهره برداری واحد تولید ظروف پلاستیکی به ظرفیت یک هزار و 380 تن در سال و اشتغال 11 نفر در محل شهرک صنعتی سردشت انجام شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به اقدامات مرداد ماه اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار داشت: از تاریخ 14 تا 17 مرداد در مجموع به تعداد 218 بازرسی در حوزه آرد و نان انجام و منجر به تشکیل دو پرونده به ارزش ریالی پنج میلیون و 625 هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: علاوه بر آن، با توجه به خرید گندم در مرداد ماه، بازرسی های مشترک همراه با شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی از انبارهای خرید گندم شهرستان سردشت انجام شد.

رمضانی گفت: در این بازه زمانی تعداد 938 بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی منجر به تشکیل 107 پرونده به ارزش ریالی 160 میلیون و 625 هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از تاریخ یازده تا نوزده مرداد ماه در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: از سوی دیگر در حوزه امور اصناف، صدور 10 فقره پروانه کسب عادی، یک فقره پروانه ایثارگری،تعداد 19 فقره پروانه تمدیدی و 16 فقره باطله صورت گرفت.

به گفته رمضانی، صدور یک پروانه بهره برداری واحد تولید ظروف پلاستیکی به ظرفیت یک هزار و 380 تن در سال و اشتغال 11 نفر در محل شهرک صنعتی سردشت انجام شد.

وی از تحویل تعداد 608 عدد کارت مرزنشینی مرجوعی به مرزنشینان شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تحویل این کارت ها از طریق دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان شهری صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: مرداد ماه امسال نشست مسئولین شهرستانی با ریاست معاون فرمانداری با ریش سفیدان و شوراهای روستایی مجاور معدن طلای گلدیس به سبب تبادل نظر و همفکری با فعالیت بهتر معدن و جلوگیری از تعطیلی و ایجاد وقفه در فعالیت های معدنی تشکیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.