10 میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق آمل به علت وقوع طوفان خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار ویژه آمل در جلسه مدیریت بحران در امور برق آمل گفت: با مساعدت وزیر نیرو یک اکیپ 60 نفره از استان تهران به عنوان استان معین مازندران دیشب وارد شهرستان آمل شدند.

احمد منفرد افزود: این اکیپ ساماندهی و سازماندهی انجام شد و در قالب 5 گروه به شهر و بخش های آمل عازم شدند و این تعهد را می کنیم که مشکلات برقی شهر و روستاهای شهرستان امروز قبل از رسیدن اذان مغرب به اتمام برسانیم.

محمد مهدی گرائیلی افرا مدیر امور برق شهرستان آمل با اشاره با طوفان هوا همراه با رعد و برق درشهرستان گفت: در ساعات اولیه حوادث ستاد مدیریت بحران با حضور کلیه روسای ادارات و بخش ها در دفتر مدیریت برگزار شد.

وی با بیان اینکه قبل از هرگونه اقدامی میزان خسارت و بیشترین حوادث را مورد بررسی قراردادیم افزود: متاسفانه در دو بخش دابو و دشت سر به علت اینکه فضای این دو بخش باز بوده و از لحاظ فنی بادگیر بوده باعث شکسته شدن پایه های برق زیادی همراه با قطعی شدید برق شدیم.

مدیر امور برق شهرستان آمل گفت: تاکنون 120 اصله پایه های فشار متوسط و فشار ضعیف در مناطق مختلف شکسته شد و10 دستگاه پست توزیع هوائی در مناطق امور سقوط کرد.

گرائیلی افرا افزود: مجموعا 100کیلومتر خطوط 20 کیلو ولت و 80 کیلومتر خطوط فشار ضعیف دچار آسیب جدی وارد شد.

وی گفت: برابر برآورد انجام شده توسط فهرست بهای شرکت توزیع بیش از یک میلیارد تومان خسارت به تجهیزات توزیع امور برق آمل وارد گردیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.