برنامه "جهان کشتی" شنبه 13 شهریور، به گفتگویی با کمیل قاسمی، دارنده مدال نقره المپیک ریو، اختصاص داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛کمیل قاسمی، کشتی گیر سنگین وزن، در پاسخ به این سوال که آیا شما بعد از جام استفان سرکسیان فکر می کردید که به المپیک راه پیدا کنید، بیان کرد: هدف من این بوده که دست از تلاش بر ندارم تا در المپیک شرکت کنم و بتوانم مدال برنز این رقابت ها را بدست بیاورم. من همیشه سعی می کردم که با امید پا به میدان مسابقه بگذارم.

وی، نیز در پاسخ به این سوال که خسته کردن حریفان و زدن ضربه نهایی در فرصتی مناسب، تاکتیکی بود که خود انتخاب کرده بودید یا با کمک مربیان انتخاب شده بود، اظهار داشت: من به همراه خادم و توکلیان، کشتی همه حریفان را دیدیم. ما برای هر کشتی برنامه خاصی در نظر گرفتیم. کشتی با حریف گرجستانی، یکی از مسابقات سخت بود؛ زیرا قبلاً به او باخته بودم. برنامه ای که برای این حریف داشتم، این بود که سر فرصت بتوام خاکش کنم، سپس به او بارانداز بزنم که خداروشکر همینطور شد و توانستم کشتی را ببرم. سر سخت ترین حریف من در دور مقدماتی، پتریاشویلی بود.

در بازی فینال، مقابل طاها قرار گرفتم که کشتی گیر خوبی است. متأسفانه در مقابل این حریف، نتوانستم برنامه ای که داشتم را روی تشک پیاده کنم. او بهتر از من جنگید.

قاسمی، در پاسخ به این پرسش مجری برنامه که آیا به مدال نقره قانع شده بودی و پا به پای حریف سرسخت خود نجنگیدی، عنوان کرد: نه؛ به هیچ وجه اینطور نیست. من گروه سختی داشتم. کشتی اول و دوم را هم اگر نگاه کنید، مقابل حریف کانادایی و مصری قرار گرفتم که بسیار قدر بودند.

وی، افزود: هر ورزشکار حرفه ای که در مسابقه حاضر می شود، هدفش این است که به مدال خوشرنگ دست پیدا کند؛ اما متأسفانه همه چیز دست به دست هم داد که من به این مدال نرسم.

قاسمی، در ارتباط با ادامه فعالیت خود در این رشته ورزشی و حضور در مسابقات، گفت: فعلاً تصمیم به خداحافظی ندارم و تا المپیک بعدی کشتی خواهم گرفت.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار