پنج طرح عمرانی در شبکه بهداشت و درمان کوار، گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خدمات چشمگیری برای مهار بیماری ها و کاهش دغدغه مردم برای درمان آن انجام شده است.
عبدالرسول همتی افزود: خدمات ارتقای سلامت، پیشگیری و درمان، به صورت ادغام یافته با کار تیمی و نظام ارجاع در قالب شبکه جامع همگانی سلامت، در شهرستان ها برای مردم پیش بینی شده است که به تدریج استقرار می یابد.
سرپرست شبکه بهداشتی درمانی پژوهشی کوار نیز بیان کرد: کاهش هزینه های درمان و استفاده از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت، از مزایای ساخت این مراکز درمانی روستایی، است.
ابراهیم کرامت فر افزود: در حال حاضر بیست خانه بهداشت در سطح شهرستان کوار، به منظور اعتلای اهداف طرح نظام سلامت، به روستاییان خدمات ارائه می دهند.
کرامت فر، چهار طرح عمرانی افتتاح شده را شامل مرکز بهداشتی درمانی فتح آباد با 380 مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال، خانه بهداشت فتح آباد، باغان و محمودآباد هر کدام با 76 مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون ریال، خانه بهداشت ارباب سفلی با 109 مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر هفتصد و شصت میلیون ریال از سوی دانشگاه و سیصد و پنجاه میلیون ریال از سوی افراد نیکوکار روستا عنوان کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.