مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: آقایان پشت میزنشین هیچ واکنشی نسبت به پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان سابق نفت تهران نشان نمی دهند و بهتر است دین خود را ادا کنند.

غلامحسین حسنوی  در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطالبات خود از این باشگاه، گفت: نمی دانم افرادی که در تنظیم قرارداد انتقال باشگاه نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش نقش داشتند، چگونه قرارداد تنظیم کرده اند که هم خودشان و هم مدیران این شرکت را به چالش کشانده اند.

وی افزود: من شنیده ام مسئولان سابق باشگاه نفت، به جای این که در کنارخریدار بنشینند و با ارائه راهکارهایی بحث مطالبات معوقه را حل کنند، با نامه نگاری وتهدیدهای پی درپی مالکان کنونی نفت را از تیمداری دلسرد می کنند.

حسنوی ادامه داد: آقایان در پست های اداری مشغول کار هستند و درآمد قابل توجهی هم دارند.همچنین در شرکت نفت از بیمه و امکانات مختلف برخوردار هستند و برایشان مهم نیست افرادی که هیچ کار و درآمدی جزفوتبال ندارند  و از امکانات آقایان هم برخوردار نیستند، چه به سرشان آمده است.
من سال ها برای نفت تهران زحمت کشیدم، با این وجود بخش قابل توجهی از حق و حقوقم را دریافت نکرده ام. از مسئولان انتظار دارم دینی که بر گردنشان است را ادا کنند.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به بی توجهی مسئولان سابق باشگاه نفت به مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم، اظهار کرد: از مسئولان محترم سابق باشگاه نفت خواهش می کنم به جای سنگ اندازی و کارشکنی و تهدید بخش خصوصی، فقط یک روز زحمت کشیده و از پشت میزهایشان بلند شوند و با حضور در دفتر باشگاه، محترمانه و بانیت خیر و مثبت اندیشی با مدیران بهنام پیشرو جلسه بگذارند و کار را به سرانجام برسانند. با این کار نه تنها غرورشان نمی شکند بلکه بزرگی خودرا به اثبات می رسانند. باور کنید با این اقدام مورد لطف بازیکنان و مربیان قدیمی نفت قرار می گیرند و دعای خانواده های ما هم پشت آن ها است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار