سرمربی تیم روئینگ قایقرانی گفت:تیم روئینگ برای اعزام به رقابت ها آماده است اما پس از برگزاری تمرینات نهایی حضور مهسا جاور قایقران المپیکی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص می شود.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: تمرین نهایی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا فردا صبح انجام می شود و سپس در خصوص اعزام مهسا جاوربرای حضور در ماده یک نفره روئینگ تصمیم خواهیم گرفت.

وی افزود: تیم دختران در مواد روئینگ یک نفره، دو نفره و چهار نفره به این رقابت ها اعزام می شوند و پاروزنان نازنین ملائی،نازنین رحمانی،پریسا احمدی،مریم کرمی،مریم امیدی پارسا و فرحناز عشقی منتخبین برای حضور در این مسابقات هستند.

فرزام در ادامه بیان کرد: تیم پسران نیز در مواد یک نفره، دو نفره و چهار نفره برای رقابت اعزام می شوند و پاروزنان عاقل حبیبیان، سیاوش سعیدی، مجتبی شجاعی، بهمن نصیری و امیر آقازاده و علی شاه محمد نیا و مسعود فتحی  شرکت منتخبین حضور در این رقابت ها هستند.

سزمزبی تیم روئینگ قایقرانی در خصوص زمان مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از 19 تا 23 شهریورماه برگزار می شود اما زمان رقابت ماده ها در مسابقات هنوز مشخص نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
آقا اینو نبرین جان عزیزتون این رفته المپیک از بین 30 نفر شده 28 بعدمیگه من از عملکردم راضیم والا ما موندیم این چی میگه
آخرین اخبار