یاسوج؛

جذب 170میلیارد ریال اعتبار عمرانی شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 میلیارد ریال از اعتبارات سالجاری این شرکت، تاکنون برای انجام فعالیت های عمرانی جذب شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هوشنگ صیدالی گفت: بودجه تصویب شده این شرکت در سالجاری 740 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته رشد حدود یک و نیم برابری داشته است.

وی بیان کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته به طرح های شرکت گاز استان اختصاص یافته بود که از این میزان 75 درصد جذب شد.

صیدالی ابراز کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار، امسال برای گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این شهر ها با جمعیتی بیش از 6 هزار خانوار در 70 کیلومتری شهر دهدشت واقع شده که به دلیل موقعیت خاص جغرافیای این شهر ها و سخت گذر بودن این مناطق تاکنون گازرسانی نشده بودند.

صیدالی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این طرح در سال 94 آغاز شد گفت: با اجرای این طرح 105 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 6 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: 70 میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی طول فاز اول این طرح را 9 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح در سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

صیدالی گفت: با اجرای این طرح یکهزار و 688 خانوار این استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی تعداد طرح های در دست اجرای این شرکت را 13 مورد اعلام کرد و گفت: این طرح ها 15 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

460 روستا در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردارند که از این تعداد 19 درصد از این روستاها معادل 85 مورد در دولت تدبیر و امید گاز دار شدند.

هم اکنون بیش از 58 هزار و 209 هزار خانوار شهری و 36 هزار و 315 خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات شرکت گاز این استان هستند.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.