مراسم گرامیداشت مرشد «عباس شیرخدا» با حضور ورزشكاران، مسوولان و پیشكوستان ورزش ایران دوشنبه پانزدهم شهریور در فرهنگسرای راضی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه فرهنگی هنری منطقه 11 پایتخت با هدف الگوسازی در جامعه، برنامه‌هایی با عناوین مختلف همچون  زندگی به سبك بزرگان را ایجاد كرده و در راستای این فعالیت در یک رویداد فرهنگی ورزشی «نیم قرن، پای ذکر و ضرب و زنگ» از پیشکسوت ورزش باستانی ایران، «مرشد حاج عباس شیرخدا» به پاس بیش از 50 سال حضور هنرمندانه و بی بدیل در عرصه ورزش‌های زورخانه‌ای و گسترش و این ورزش تجلیل خواهد کرد.
در این رویداد که ابتدا و انتهای آن به صدای خوش مرشد شیرخدا در کنار اجرای باستانی‌کاران در دو بخش نوجوانان و پیشکسوتان مزین خواهد بود، تئاتر «پوریای ولی» به نویسندگی و کارگردانی محسن شارقی نیز به روی صحنه می‌رود. همچنین گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت حضور پهلوانان و قهرمانان ملی در این برنامه قطعاتی حماسی اجرا خواهند كرد.
رؤسای فدراسیون‌های کشتی و ورزش‌های باستانی و مربیان آنها، محمدرضا طالقانی، عباس جدیدی، حسین رضازاده، علیرضا رضایی، پهلوانان پیشکسوت و محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مهمانان ویژه این برنامه خواهند بود.
ورود و حضور در این برنامه برای عموم ورزش‌دوستان و شهروندان آزاد است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار