ساری،

سوم مهر آغاز توزیع کتاب های درسی در مازندران

کتاب های درسی شش پایه تحصیلی سوم مهر در مدارس استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: توزیع کتب درسی در شش پایه تحصیلی اول تا ششم مقطع ابتدایی از سوم مهر در مدارس استان آغاز می شود.

سید علی قاسمی با اشاره به توزیع کتب درسی در دوره های مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، دوم و پیش دانشگاهی و هنرستان ها افزود: با دریافت کتاب های درسی در مدارس مقطع ابتدایی، لوح فشرده به صورت رایگان در زمان توزیع کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی گفت: در مقطع پیش دانشگاهی کتب در چهار رشته علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و هنر در 37 عنوان به مدارس آموزشی در شهرستان ها و مناطق تحویل شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران افزود: ثبت نام دریافت کتاب دوره ابتدایی و مقطع پیش دانشگاهی از طریق سامانه فروش وتوزیع مواد آموزشی توسط خانواده ها انجام شد.

قاسمی گفت: توزیع کتاب های درسی در مقطع متوسطه اول و دوم از 20شهریور در کتابفروشی های معتبر شهرستان ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه کتب درسی فنی حرفه ای و کاردانش در پایه دهم به استان ارسال نشد از دریافت کتاب های این پایه به زودی در استان خبر داد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران همچنین گفت: توزیع کتب تخصصی و عمومی پایه سوم فنی و حرفه ای و کاردانش این کتب همراه با لوح فشرده از 20 شهریور آغاز می شود.

قاسمی افزود: مدیریت توزیع کتب درسی در مقطع فنی حرفه ای و کاردانش بر عهده مدیران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار