سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین گفت: اولویت قرار دادن احداث هتل های چهار و پنج ستاره در شهرستان سرعین باهدف افزایش مدت ماندگاری و میزان رضایتمندی مسافران و گردشگران امری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جهانگیر شهبازی افزود: با توجه به شناخته شدن شهر سرعین به عنوان یکی از 20 مقصد اصلی سفر در کشور، اما تاکنون صاحب هتل های چهار و پنج ستاره نشده است.

وی گفت: بر این اساس به منظور افزایش میزان رضایتمندی مسافران و پاسخگویی مطلوب به نیاز آنان و افزایش مدت ماندگاری مسافران و گردشگران در شهر سرزمین چشمه های بهشتی، در اولویت قرار دادن احداث مراکز اقامتی چهار و پنج ستاره برای ارائه خدمات بهتر امری ضروری به نظر می رسد.

شهبازی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مراکز اقامتی شهرستان سرعین و حتی استان اردبیل یک ستاره و دو ستاره است، افزود: به طور قطع این مراکز اقامتی پاسخگوی نیاز روز مسافران که همه ساله بر تنوع سلیقه های آنان نیز افزوده می شود نخواهد بود.

وی ضرورت اختصاص اولویت صدور مجوز به واحد های چهار ستاره و بالاتر را یادآورد شد و اظهار داشت: با احداث هتل های چهار و پنج ستاره در این شهرستان، سطح کیفی مراکز اقامتی همانند سطح کمی آن ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، ضرورت ، احداث ، هتل ، سرعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.