به مناسب عید قربان از روز عرفه تا عید در 65 نقطه از استان تهران هیات نظارت کننده ی بهداشتی و شرعی برپا می شود.

اصغر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: دامپزشکی استان تهران به مناسبت عید قربان در 65 نقطه از این استان باهمکاری شهرداری ها،مرکز بهزیستی ،کمیته ی امداد امام خمینی ،کشتارگاه ها و سازمان میادین میوه و تربار هیات نظارتی بهداشتی و شرعی تشکیل می دهد.

برایی نژاد ادامه داد:این هیات نظارتی بیش از 350 دامپزشک و ناظربهداشتی دارد که با همکاری مناطق 22 گانه شهر تهران در 33 جایگاه این شهر و 32 منطقه در سایرنقاط استان تهران به معاینه دام قبل از ذبح و نظارت بر شرایط شرعی و بهداشتی این فریضه به صورت رایگان می پردازد.

وی با بیان این که این هیات نظارتی از روز عرفه تا عید قربان در خدمت مردم استان تهران هستند،افزود: برنامه ریزی هایی در جهت به کاری گیری هرچه بیشترقوای کل مجموعه دامپزشکی،نمایندگان استانداری و جهاد کشاورزی در کمک رسانی به مردم صورت گرفته و امید است مردم استان تهران با مراجعه به این مراکز به صورت رایگان از خدمات این هیات نظارتی بهره‌مند شوند.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در پایان یاد آور شد:این مراکز با همکاری سازمان میادین میوه و تربار در میادین میوه تره بار استان تهران برپا می شود و توصیه می شود مردم حتما دام ها را از مراکز معتبر و بهداشتی خریدای کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار