احسان حدادی: به زودی برمی‌گردم +اینستاپست

احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش از بازگشت خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک کشور و رکورددار فعلی پرتاب دیسک ایران و آسیا با حد نصاب 69،32 متر است.

وی نخستین بار در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2004 مدال طلا را از آن خود کرد، چندی بعد این قهرمانی را در مسابقات جوانان جهان در گروسو،ایتالیا تکرار کرد و نخستین مدال جهانی را برای دو و میدانی ایران به ارمغان آورد.

احسان حدادی در المپیک ۲۰۱۶ ریو در جایگاه بیست و چهارم قرار گرفت و یکی از علت های ناکامی خود را آسیب دیدگی زانوی خود عنوان کرد. حدادی از ریو به آمریکا رفت و پس از آن هم برای انجام مراحل درمانش به آلمان سفر کرد.

حدادی با انتشار پستی در صفحه اینستا گرامش تصویری از خودروی تخت بیمارستان منتشر کرد و ازبازگشتش به ایران خبر داد.

حدادی نوشت:

"باز هم در غربت اين بار براي جراحي باز هم يك عمل ديگه باز هم كلي درد و كلي سختي. ولي خوشحالم عمل زانو و خار پاشنه به خوبي انجام شد. دو تا از دردايي كه چند وقت منو عذاب داد و مدال المپيك رو از من گرفت و نذاشت خوشحالتون كنم را براي هميشه از بين بردم و چقدر سخت است خوشحال كردن مردمي كه با شاديهايت شاد شدن و با شكستت ناراحت؛ ولي وظيفه خود مي دانم كه سختي درد و بي خوابي را تحمل كنم تا باز دلتان را شاد كنم. به اميد خدا تا چند روز ديگه بر ميگردم ايران تا كساني كه اين همه حواشي و تهمت در نبودم برايم درست كردن به زندگي روزمرشون ادامه بدن ولي هر چند اين افراد ... برايم بهترين ها را آرزو كنيد."


 گفتنی است؛ حدادی در سال2005 با پرتاب دیسک به مسافت 65٫25 متر رکورد آسیا را شکست و مدال طلای قهرمانی دو و میدانی آسیا را در شهر اینچه‌اون، کرۀ جنوبی به گردن آویخت.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار