سرخه;

سارقان مغازه در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری دو سارق معتاد مغازه و کشف اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ، سرهنگ ابوذرقربانی اظهار داشت : چند روز قبل وقوع سرقت مغازه ای در یکی از خیابان های اصلی شهر به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.
وی افزود : دربررسی مقدماتی صحنه جرم مشخص شد ؛  سارقان با پوشش چادرو شکستن شیشه مغازه وارد آن شده و ضمن دستبرد به دخل پول و برداشتن وجوه نقد ، مقادیر بسیاری سیگار و کالاهای مصرفی سرقت کرده اند.
وی با بیان اینکه سارق مغازه هنگام ورود دستش را بریده وآثار خونریزی  درمحل مشهود بورد تاکید کرد : با توجه به حساسیت موضوع و اطلاع  افکار عمومی از وقوع این سرقت ، نیمی از ماموران پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
به گفته این مسئول انتظامی ، بررسی دوربین های مداربسته حوالی محل وقوع جرم ، کنترل مجرمان و سارقان سابقه دار و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیسی از جمله پیگیری های ماموران انتظامی برای شناسایی متهمان بود.
سرهنگ قربانی ادامه داد : بنا بر تحقیقات پلیس سارق این مغازه با یک دستگاه سواری پیکان  به محل وقوع جرم مراجعه کرده است که شماره پلاک خودروی مورد نظردر ادامه بررسی ها بدست آمد.
وی به شناسایی کامل متهم وآدرس محل کار وی اشاره و خاطر نشان کرد: با هماهنگی قاضی پرونده ماموران انتظامی به شرکت محل کار وی مراجعه و در بررسی های بعدی مشخص می شود؛ متهم در روز پس از وقوع سرقت ، با ارائه ی گواهی طول درمان ، استراحت پزشکی گرفته است.
وی به شناسایی منزل متهم و دستگیری سارق جوان با دست بانداژ شده اشاره و خاطر نشان کرد : متهم در بازجویی های پلیس هم دست 24 ساله ی خود را نیزمعرفی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه به دستگیری متهم دوم این پرونده و کشف اموال سرقتی و مقداری انواع مواد مخدر اشاره و تصریح کرد : متهمان پس از اعتراف به شرقت از مغازه ، به دادسرا  معرفی و روانه زندان شدند.
سرهنگ قربانی به عموم شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان توصیه کرد : تجهیز اماکن تجاری به سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مداربسته و دزدگیر نقش بسزایی در کاهش وقوع سرقت دارد.
انتهای پیام / ی

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، سرخه ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.