سرمربی استقلال خوزستان گفت: پس از مدت ها فوتبال خوزستان را به جایگاه نخست ایران رساندیم اما متاسفانه مسئولان از ما حمایت نمی کنند.

پورموسوی: پورقاز جایی نمی رود / مسئولان از استقلال خوزستان حمایت کنندسید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره جدایی عزت‌الله پورقاز از استقلال خوزستان و پیوستن او به آبی پوشان پایتخت بیان کرد:این شایعه ساخته و پرداخته کسانی است که دوست ندارند استقلال خوزستان این فصل به نتیجه برسد. پورقاز دیروز با ما تمرین کرد و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی درباره مشکلات مالی استقلال خوزستان عنوان کرد: من منکر نیازهای مالی بازیکنان تیمم نمی شوم، مشکلات زیاد است اما امیدوارم مسئولان کمک کنند تا بتوانیم بازهم قهرمانی در لیگ را کسب و برای مردم خوزستان افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدار با پدیده در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی را در تعطیلات لیگ دنبال می کنیم و هرچند چند بازیکن تیم در این مدت آن طور که باید و شاید در کنار ما نبودند اما خوشبختانه به موقع تیم را جمع کردیم و در تلاشیم تا بتوانیم بهترین بازی را برابر پدیده انجام دهیم. حریف بسیار آماده است و با توجه به اینکه کادرفنی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییری نداشته و این تیم به خوبی تقویت شده، کسب نتیجه را برای ما سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار