کبیری نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از پروژ های در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب خوی بازدید کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در ابتدای بازدید ایشان از پروژه اجرای شبکه فاضلاب مساکن مهر بازدید و از روند اجرای پروژه سوالاتی کردند . ولیزاده مدیرعامل شرکت ،پیشرفت فیزیکی این پروژه را 35 درصد اعلام کردند و افزودند: از ابتدای پروژه تا بحال 17 کیلومتر از شبکه فاضلاب مساکن مهر اجرا شده است و تاپایان شهریورماه 95 آماده بهره برداری و واگذاری انشعاب فاضلاب می باشد.در ادامه بازدید از مدول دوم و سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بازدی بعمل آمد.

در این قسمت از بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی توضیحاتی درباره پروژه اعلام کردند. ایشان ظرفیت مدول دوم و سوم را 29 هزار متر مکعب اعلام کردند و افزودند این مدولها برای جمعیت 150 هزار نفر طراحی شده است . وی در ادامه از هزینه مبلغ 100 میلیارد ریالی برای مدولهای دوم و سوم اشاره کردند و گفتند با اختصاص مبلغ 160میلیارد نیز این مدولها تکمیل خواهد شد.

ولیزاده بهره برداری مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی را تا پایان سال 95 اعلام کرد و افزود: در صورت تخصیص اعتبارات لازم مدول سوم نیز تا پایان سال 96 به اتمام خواهد رسید.در خاتمه بازید درنشستی صمیمی آقای دکتر کبیری از زحمات مجموعه آب و فاضلاب خوی تقدر و تشکر نمودند و آمادگی خود را جهت کمک به اجرای پروژ ه ها و رفع مشکلات اعلام کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.