قطار کرمان ـ مشهد که ظهر امروز به سمت مشهد حرکت کرد نزدیکی ایستگاه سیریز خراب شد و هنوز آماده حرکت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قطار مسافربری معمولی کرمان ـ مشهد که ظهر امروز ساعت 13:35 دقیقه کرمان را ترک کرد نرسیده به ایستگاه زرند دچار نقص فنی شد و دیزل خاموش شده است.

"غلامرضا" یکی از مسافران داخل قطار در گفتگوی تلفنی گفت: پس از توقف یک ساعته قطار در نزدیکی ایستگاه سیریز ماموران قطار گفتند که دیزل از کار افتاده و باید تعمیر شود.

 سیستم تهویه قطار هم قطع شده و شدت گرمای داخل قطار مردم را اذیت می‌کند.

این مسافر با بیان اینکه با همان یدک کش قطار را تا ایستگاه بافق رساند، افزود: شدت گرما آنقدر زیاد است که دو نفر از مسافران که خانم بودند با مشکل تنفسی و گرمازدگی مواجه شدند و آنها را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

 ساعت 21 به ما گفتند که یک دیزل یدک کش از طبس حرکت کرده تا به بافق بیاید. از همه بدتر وجود بچه های کوچک در داخل قطار بسیار آنها را اذیت می‌کند.

 تعدادی از مسافران با رئیس قطار درگیری لفظی کردند و ماموران نیروی انتظامی در صحنه حاضر شدند و الان مردم روی محوطه ایستگاه سر در گم هستند.

یکی از مهمانداران قطار هم که نامش را نگفت عنوان کرد: وظیفه ما رسیدگی به مسافران است و از نظر فنی قطار هیچ اطلاعی نداریم.  برق قطار قطع است و از برق اضطراری که فقط تعدادی لامپ‌‌ را روشن می‌کند استفاده می‌کنیم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
نکنه پنچر شده؟؟