مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن خانواده شهدا و ایثارگر کشور در بخش آقایان با اعلام نفرات برتر در مشهد به پایان رسید.

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر کشور در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: در این مسابقات در رشته حفظ 91 نفر، مفاهیم 73 نفر، قرائت 63 نفر و تفسیر 47 نفر از برادران جامعه ایثارگری کشور به رقابت پرداختند.
سید مجید حسینی افزود: استانهای اصفهان، مازندران و خراسان رضوی با کسب هشت، شش و پنج رتبه برتر جایگاههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: محمد مرندیَلِر از اصفهان در بخش دانش آموزی و روح الله حمامی از آذربایجان غربی در بخش دانشجویی رشته قرائت این دوره از مسابقات به عنوان افراد برتر انتخاب شدند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص برگزیدگان رشته حفظ 10 جزء دربخش ایثارگران، دانشجویان و دانش آموزان افزود: به ترتیب مجتبی فاضل ازخراسان رضوی، مهدی حسین زاده از گیلان و محمد فرقانی از یزد افراد برتر در این رشته هستند.
حسینی درباره قدردانی از افراد شایسته در رشته حفظ ۱۵ جزء، گفت: احسان اسماعیلی از خراسان رضوی، رضا رجب پور از مازندران، حسین دهقان از گلستان و در حفظ 20 جزء حامد یوسفی از بوشهر، جواد نظری از ایلام و محسن حاجی حسینی از گیلان تجلیل شد.
وی افزود: داوود خلوصی از خراسان رضوی در گروه ایثارگران، محمد امین مصلحی از چهارمحال و بختیاری در گروه دانشجویی و محمد رضا رضایی از مازندران در گروه دانش آموزی حافظان کل قرآن برتر این مسابقات شدند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: علیرضا صادقی از مازندران در گروه ایثارگران، سید جواد حسینی مقدم از بوشهر در رشته تفسیر در گروه دانشجویی، در رشته مفاهیم هادی داوودوندی از تهران در گروه دانشجویی، مهدی آتش افروز از آذربایجان شرقی در گروه دانش آموزی و علیرضا حاجی حسینی در گروه ایثارگران از یزد بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.
بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن خانواده شاهد وایثارگر کشور در بخش آقایان از 13 تا 16 شهریور در مشهد برگزار شد و امروز نیز مراسم افتتاحیه بخش خواهران این مسابقات در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی مشهد آغاز می شود.
انتهای پیام// م.م
 

برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، شاهد ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.