امام جمعه یزد گفت: 17 شهریورماه حدیث عشق و ایثار و قیام و روایت مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزدگفت: 17 شهریورماه حدیث عشق و ایثار و قیام و روایت مردمی است که پشت سر امام و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) جان و مال برکف نهادند و تاسرحد شهادت از نهضت انقلاب دفاع کردند.
 
ناصری افزود:  در گذر روزگار همواره خطر فراموشی حوادث و از یاد بردن رویدادهای اصلی و سرنوشت ساز و غفلت از ماجراهای عبرت آموز تاریخی، آفت فرهنگی بحساب می آید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از روزهای عظیم و خونبار که نقش بسزایی در آفرینش نهضت انقلاب اسلامی ایران دارد، ماجرای 17 شهریور و قیام و فداکاری مردم تهران و سفاکی رژیم طاغوت است.

 

ناصریخاطرنشان کرد: چه با شکوه است آن صلابت و شجاعت و ایستادگی و چه دردناک است قصاوت و خون ریزی رژیمی که بی هیچ ملاحظه ای خون زن و مرد و پیر و جوان را بر زمین ریختند تا به خیال خود حکومت بیداد را حفظ کنند، مبادا یوم الله 17 شهریور و دیگر روزهای عبرت آموز و تاریخی این مرز و بوم درغفلت و فراموشی بماند.

امام جمعه یزد افزود: بر ما روحانیت و اهل منبر و اصحاب جرائد و ارباب رسانه ها به ویژه صدا و سیماست که به طور دقیق و با تحلیل درست و بجا این روزهای فراموش ناشدنی را برای مردم خاصه جوانانی که دوران انقلاب را درک نکرده اند، تبیین نمایند و راز و رمز این روزها را که امام راحل به عنوان یوم الله از آنها یاد کرده، آشکار سازند.
 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.