ارومیه؛

معرفی برگزیدگان جشنواره نمایش عروسکی

برگزیدگان هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی و گروه های برتر نمایشی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هیأت داوران پس از مقایسه 20 نمایش در بخش اعضای نوجوان راه یافته به مرحله استانی، گروه های نمایشی دنیای زیبا به مربیگری شادی پاکزاد از کانون شماره 2 مهاباد، تمنای باران به مربیگری رعنا خضرنیا از کانون سردشت و ناقوس باران به مربیگری سمیه حسین نژاد از کانون مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه را به ترتیب به عنوان نمایش های برتر اول تا سوم معرفی کرد.

هیأت داوران همچنین دریافت لوح تقدیر و جایزه بخش طراحی و ساخت عروسک را به شیرین باقرالموسوی به خاطر خلاقیت در طراحی و ساخت عروسک های نمایشی 'دوستی زیباست' اختصاص داد.

در بخش نویسندگی نیز لوح تقدیر و جایزه این جشنواره به شیدا نصرتی به خاطر نمایشنامه آفرینش خلقت از کانون شماره 2 مهاباد تعلق گرفت.

هیات داوران در بخشی دیگر زهرا مال مال دلی را به خاطر سادگی و جذابیت در طراحی و اجرای صحنه نمایش دهکده غرغروها از کانون شماره 3 ارومیه به عنوان طراح و مجری صحنه منتخب و شایسته دریافت جایزه و لوح تقدیر دانست.

همچنین جایزه و لوح تقدیر بخش آفیش و بروشور این جشنواره را پریا پسوه ای به خاطر خلاقیت در ساخت و اجرای آفیش و بروشور نمایش درخت الفبا از کانون شماره 2 مهاباد به خود اختصاص داد.

هیات داوران این مرحله از جشنواره متشکل از علی ضیایی، زهرا آب سوران و اسرین ابراهیمی بودند.

هیأت داوران با صدور بیانیه ای تمام گروه های شرکت کننده در مرحله استانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی را شایسته دریافت لوح سپاس برای حضور در این جشنواره دانست.

سه نمایش برگزیده استانی به ستاد جشنواره معرفی می شوند.

مرحله کشوری هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون با حضور گروه های برگزیده نمایشی اعضای کانون سراسر کشور از استان های مختلف روزهای هفتم تا نهم مهر 1395 در ساری برگزار می شود.

قرار است در مرحله نهایی این رویداد، 11 نمایش از بین نمایش های برگزیده استان ها انتخاب شده و در ساری با یکدیگر به رقابت بپردازند.

برگزیدگان نهایی بخش های نمایش عروسکی صحنه ای (ویژه اعضای نوجوان)، نمایش نامه نویسی (ویژه همکاران و اعضای ارشد کانون)، عکاسی نمایشی(ویژه اعضای نوجوان) و طراحی پوستر (ویژه همکاران و اعضای ارشد کانون) در روز پایانی جشنواره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.