رئيس پليس راه شمال استان از تشديد طرح تابستانی پليس راه در محورهای مواصلاتی كرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ یوسف نجفی گفت : اجرای طرح تابستانی پلیس راه استان با بكارگیری تمامی ظرفیت های موجود تا 4 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود : هدف اصلی طرح، افزایش انضباط ترافیکی و کاهش حوادث و تلفات رانندگی در جاده های استان می باشد.

وی خاطر نشان کرد : برابر تجربه سال های قبل بیشترین آمار تلفات رانندگی در ماه های مرداد و شهریور به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد : برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز مانند سرعت غیر مجاز ، سبقت غیر مجاز ، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ، عدم استفاده از کمربند ایمنی ، و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و نیز برخورد با خودروهای دارای سرنشین اضافی از مهمترین برنامه های پلیس راه در اجرای مرحله نهایی طرح تابستانه خواهد بود.

نجفی گفت : با همکاری و هماهنگی تمامی سازمان های مرتبط نظیر راهداری ، اورژانس ، هلال احمر ، شرکت های امداد خودرو جاده ای تلاش خواهد شد علاوه بر افزایش انضباط در عبور و مرور و کاهش تصادفات، موجبات آرامش خاطر و رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان به رانندگان توصیه کرد : بازدید فنی وسیله نقلیه از لحاظ سالم بودن لاستیک ها،چراغ ها،سیستم ترمز و ... قبل از شروع سفر. برنامه ریزی مناسب برای سفربه منظور پیشگیری از عجله وشتاب بی مورد، همراه داشتن اصل گواهینامه رانندگی،کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث، توجه به علائم و تابلوهای جاده ای در طول سفر و خودداری از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگی بویژه تخلفات حادثه ساز،استفاده تمامی سرنشینان از کمربند ایمنی و خودداری جدی از ادامه رانندگی در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی از نکات بسیار مهم در طول سفرهای تابستانی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار