طرح اجتماعی و سلامت محور «دورهمی محله خوب ما» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در سراهای محله این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کاشانی‌ها در این  طرح که در قالب برنامه‌های اجتماعی و سلامت محور در سراهای محله شهدای حسن آباد، خاتم الانبیا، شهید معمار، شهید محتشمی و شهیدان رضازاده در ماه جاری اجرا می شود
با مهارتهای شادزیستن، فرزندپروری، همسرداری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی آشنا می‌شوند.
«دورهمی محله خوب ما» در سرای محله شهدای حسن آباد با کارگاه های رازهای شادزیستن در ارائه الگوی نشاط و شادی سازنده و مهارت های فرزندپروری برای تبیین شیوه های تربیت صحیح فرزندان با توجه به چالش های اجتماعی موجود برگزار می‌شود.
این طرح در سرای محله خاتم الانبیا مسکن مهر کاشان نیز علاوه بر برگزاری کارگاه رازهای شادزیستن با برپایی کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی در روزهای 20 و 27 شهریورماه و  مقابله با تهدیدات عرصه سایبری در 24روز این ماه اجرامی‌شود.
برپایی کارگاه آداب روابط همسران، برنامه هایی چون ایستگاه نشاط و ورزش شامگاهی در 14 و 21 شهریور، پزشک در محله در روز 17 شهریورماه و بینایی سنجی کودکان نیز در بیست و سومین روز ماه جاری از  جمله برنامههای این طرح در سرای محله شهید معمار کاشان است.
«دورهمی محله خوب ما» در سرای محله شهید محتشمی کاشان نیز میزبان کارگاه‌های آداب روابط همسران در روزهای 14 و 21 شهریورماه،پزشک در محله 16 شهریورماه، بینایی سنجی کودکان 24 شهریورماه، ایستگاه نشاط و ورزش شامگاهی(ویژه بانوان) 15 و 20 شهریورماه و مهارت‌های فرزندپروری در روزهای  14، 21 و 28 ماه جاری است.
کارگاه‌های آداب روابط همسران در روزهای 23 و 31 شهریورماه،پزشک در محله 15 شهریورماه، بینایی سنجی کودکان در 29 شهریورماه و ایستگاه نشاط و ورزش شامگاهی(ویژه بانوان) در روزهای 17 و 24 شهریورماه برنامه‌های طرح در سرای محله شهیدان رضازاده است.
شایان ذکراست: طرح اجتماعی و سلامت محور «دورهمی محله خوب ما» به همت مدیریت خدمات و مشارکت های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره بهزیستی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری مناطق این شهرستان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.