شهرکرد؛

نصب 70 دوربین نظارتی و کنترل سرعت در چهارمحال و بختیاری

تا 15 اسفند امسال 70 دوربین نظارتی و کنترل سرعت در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری نصب می شود.

نصب 70 دوربین نظارتی و کنترل سرعت در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تصمیم گیری نصب دوربین های ترافیکی و ایمنی در استان گفت: تا 15 اسفند سال جاری و با هدف افزایش ایمنی حمل و نقل جاده ای و کاهش تصادفات، 70 دوربین نظارتی و کنترل سرعت در نقاط مختلف استان نصب می شود.

قاسم سلیمانی افزود: از این تعداد 40 دستگاه در نقاط برون شهری و 30 دستگاه در شهرکرد مرکز استان نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: هزینه نصب 40 دستگاه دوربین برون شهری 90 میلیارد ریال است که هزینه 30 دستگاه از این تعداد، از محل اعتبارات ملی و هزینه 10 دستگاه دیگر از محل اعتبارات استانی تأمین می شود.

سلیمانی گفت: هزینه 30 دستگاه دوربین درون شهری هم 13 میلیارد و 150 میلیون ریال است که 5 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی، 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری شهرکرد و 3 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل خرید تجهیزات تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیریت کنترل 12 دوربین درون شهری موجود و 7 دوربین در حال نصب در شهرکرد مرکز استان هم به شهرداری سپرده می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان موظف است تا دو ماه آینده برای رفع 15 نقظه حادثه خیز اولویت دار و تا 15 آبان امسال نسبت به خط کشی و نصب گاردریل و علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی خطرآفرین استان اقدامات لازم را انجام دهد.

سلیمانی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به منظور جذب اعتبارات ملی، پیشبرد امور مربوط به توسعه استان و اجرای مطلوب تر طرح های مشترک در این زمینه، تلاش، همکاری، همفکری و تعامل بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار