رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از ابتدای فصل برداشت محصول گندم تاکنون، ۴۱۰ میلیارد تومان مطالبات زارعان در نقاط مختلف این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی افزود: خرید گندم در ۸۰ مرکز و از ۱۴ خرداد امسال شروع شده و روزهای پایانی برداشت را در نقاط مختلف استان سپری می‌کنیم، به طوری که امسال نیز برای دومین سال متوالی موفق شدیم تا رکورد تولید گندم را بشکنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ تولید گندم در استان اردبیل ۱۵۰ هزار تن، در سال ۹۳ این رقم به ۲۲۰ هزار تن و در سال گذشته نیز به ۵۴۰ هزار تن رسید، تصریح کرد: امسال موفق به تولید ۶۰۰ هزار تن گندم خوراکی و بذری در استان اردبیل شدیم که باز هم رکورد تولید در این استان شکسته شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به سال پر از موفقیت تولید محصولات کشاورزی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما برای رضایتمندی زارعان با پیگیری مسئولان استانی و همراهی متولیان کشوری توانسته‌ایم تاکنون ۴۱۰ میلیارد تومان که ۶۰ درصد بها گندم خریداری شده بود، پرداخت کنیم.

سروی با بیان اینکه ۴۰ درصد این مبلغ باقی مانده که با عذرخواهی از همه کشاورزان و زارعان استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا ۲۰ روز آینده این مبالغ پرداخت شود، افزود: امیدواریم تا آخر شهریورماه براساس وعده مسئولان بتوانیم تمام مطالبات گندم‌کاران را در استان اردبیل پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.