سرپرست مرکز علمی کاربردی میراث هگمتانه همدان وصنایع دستی لالجین از تمدید پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا حمزه ای با اشاره به اینکه پذیرش دانشجوی بدون کنکور برای مهرماه سال ۹۵ در دو مرکز میراث هگمتانه همدان و صنایع دستی لالجین  درمقطع کاردانی آغاز شده و ثبت نام تا ۱۷ شهریور ماه ادامه دارد افزود:ثبت نام مقطع کارشناسی از ۱۷ تا ۲۵ شهریور ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و در مرکز میراث هگمتانه همدان در ۷ رشته گردشگری، معماری، هلتداری، تراش سنگ های قیمتی، صنایع دستی فرش، نقاشی ایرانی و معماری داخلی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳ رشته صنایع دستی فرش، معماری داخلی و نقاشی ایرانی رشته های جدید در این مرکز به شمار می روند، تصریح کرد: مرکز صنایع دستی لالجین نیز در ۱۱ رشته در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد که رشته صنایع دستی با ۵ گرایش سفال، چرم، چوب، فرش و آبگینه و رشته های معماری، معماری داخلی، گردشگری، هتلداری، مدیریت کسب و کار و عمران را شامل می شود.

سرپرست مراکز علمی کاربردی میراث هگمتانه همدان و صنایع دستی لالجین ابراز کرد: مرکز میراث هگمتانه همدان در مقطع کارشناسی نیز در ۵ رشته مدیریت گردشگری، مهندسی معماری، مدیریت هتلداری، مرمت بناهای تاریخی و ارزیابی صنایع دستی و میراث فرهنگی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی ادامه داد: مرکز صنایع دستی لالجین نیز در ۷ رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد که این رشته ها شامل صنایع دستی با ۲ گرایش آبگینه و چوب، گرافیک با ۳ گرایش پوستر و نشانه، تصویرسازی، تزیینی و محیطی، مهندسی سرامیک و معماری داخلی است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.