مسئولان تیم سیاه جامگان در روز پایانی نقل و انتقالات نتوانستند دو بازیکن خارجی مد نظر فرهاد کاظمی را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم سیاه جامگان یکی از فعال ترین ها در فصل نقل و انتقالات بود و تا آخرین روز هم دست از تلاش خود برای جذب بازیکنان مد نظر کاظمی دست نکشید.

مسئولان این تیم قصد داشتند در آخرین روز نقل و انتقالات با جذب برونو سزار و موسی ترائوره عملکرد خوب خود را در فصل نقل و انتقالات تکمیل کنند، اما در نهایت به علت مشکلات مالی نتوانستند این دو ستاره را جذب کنند.

وضعیت نامناسب مالی باشگاه سیاه جامگان باعث شد که چند بازیکن این تیم از جمله رضا نور محمدی و عباس کاظمیان رفتن را به ماندن ترجیح بدهند و از تیم سیاه جامگان جدا شوند.

تیم سیاه جامگان با حفظ فرهاد کاظمی نیم نگاهی به حضور در بالای جدول لیگ شانزدهم دارد اما به نظر می رسد با بازیکنان جذب شده مسیری دشوار برای رسیدن به هدف خود دارد، مشکلات سیاه جامگان به همین جا ختم نمی شود و این تیم به دنبال تغییر نام است اما تاکنون نتوانسته نام شایسته ای برای خود انتخاب کند.

در حال حاضر مسئولان سیاه جامگان قصد دارند نام تیمشان را به پرسپولیس خراسان تغییر دهند اما تاکنون در جلب رضایت پرسپولیس ها ناموفق بوده اند، به هر حال سیاه جامگانی ها که در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته بود در ادامه مسیر به مشکل برخورد و انتظارات هوادارانش را تاکنون بر آورده نکرده است.

براین اساس باید دید فرهاد کاظمی با این همه مشکلات مالی برای سیاه جامگان چه تدابیری می اندیشد؟!

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار