کشوری فرد مدیر عامل صبا به دلیل مشکلات مالی این روز های باشگاه، دچار مشکل قلبی شد و راهی بیمارستان شد.

بحران به قم رسید/ مدیر عامل صبا راهی بیمارستان شد
به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مشکلات مالی این روز های صبای قم بسیار زیاد شده و این تیم را رفته رفته به شرایط فصل قبل ملوان بندر انزلی نزدیک می کند.

محمدرضا کشوری فرد مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم که در 2 ماه گذشته هنوز نتوانسته حامی مالی مطمئنی برای تیمش پیدا کند امروز به دلیل فشار بالای کاری دچار مشکل قلبی شد و راهی بیمارستان شد.

ملکی مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم در این رابطه گفت: متاسفانه تیم صبا وضعیت خوبی از جهت مالی ندارد و این مشکلات به حدی است که تیم برای سفر هفته آینده به مشهد دچار مشکلات مالی است.

وی افزود : استانداری قم نمی تواند بر اساس قوانین موجود به تیم کمک کند و از جاییکه این روز ها وضعیت اقتصادی در قم زیاد جالب نیست هیچ کس حاضر نیست تا به حمایت از تیم بپردازد.

وی درباره ی پرداختی صورت گرفته به بازیکنان عنوان کرد: پیش از بازی با پرسپولیس بین 10 تا 15 درصد پرداختی وجود داشت و به غیر از آن دیگر  باشگاه نتوانسته پولی به بازیکنان بدهد، حالا هم مشکلات به قدری است که باشگاه توان ادامه کار را با این شرایط ندارد و به دنبال آن است تا از مسئولان شهری کمک گرفته شود.

ملکی در مورد وضعیت مدیر عامل صبا هم گفت: مشکلات کاری و فشار بیش از حد کار باعث شده تا کشوری فرد دچار مشکل و راهی بیمارستان شود. در حال حاضر پزشکان وی را از هرگونه فعالیت استرس زا معاف کرده اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار