مرادی: باید توجه ویژه ای به ورزش مدال آور دو و میدانی شود

دونده ملی پوش دو و میدانی کشورمان گفت: دو و میدانی جزء رشته های مدال آور در بازی های المپیک محسوب می شود اما متاسفانه مسئولان توجهی به این ورزش ندارند.

امیر مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: به دلیل حضور تمام ملی پوشان و قهرمانان کشور در این مسابقات سطح رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی درخصوص رقیبانش در این مسابقات گفت: تمام ورزشکاران با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کرده بودند. امیدوارم برگزاری این رقابت ها سبب شود تا تیم ملی دو و میدانی کشورمان در مسابقات آینده نتایج بهتری را بدست آورد.

دونده ملی پوش کشورمان درباره بحث قرارداد دو و میدانی کاران در این رقابت ها تصریح کرد: با وجود اینکه دو و میدانی جزو رشته های مدال آور در بازی های المپیک محسوب می شود اما متاسفانه ورزشکاران این رشته درآمد بالایی ندارند و متاسفانه مسئولان توجهی به این ورزش ندارند.

وی درخصوص برنامه های آتی خود تصریح کرد: در سال آینده چند مسابقه مهم در پیش است که خودم را برای حضور در آن مسابقات و کسب نتایج درخشان آماده می کنم.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: رئیس فدراسیون دو و میدانی خودش ورزشکار بوده است و از مشکلات این رشته آگاهی کامل دارد، امیدوارم با شناختی که از مشکلات دو و میدانی بتواند این رشته مدال آور را به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار