یاسوج؛

یاسوج میزبان کارگروه استانداران منطقه 2

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:کارگروه استانداران منطقه 2 کشور با حضور معاون وزیر کشور در یاسوج برگزار می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با هدف هم افزایی بیشتر و محقق شدن برنامه های دولت تدبیر و امید با رویکرد توسعه منطقه ای کارگروه استانداران منطقه 2 با حضور معاون وزیر کشور در یاسوج برگزار می شود.

به گفته مجید محنائی کارگروه منطقه 2 شامل استانداران و معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری های فارس، چهار محال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه وبویراحمد است.

محنائی ادامه داد: این کارگروه 18شهریور ماه جاری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، مشاور و مدیرکل تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور در یاسوج برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این نشست یک روزه موضوعات اساسی نظیر شناسائی وظائف قابل واگذاری از ستاد دستگاه های اجرائی به واحدهای استانی، دستورالعمل اجرائی تشکیل کارگروه توسعه مدیریت استانداری ها، چارت جدید سازمانی استانداری ها و شرح وظایف مطرح و تبادل نظر می شود.

مجید محنائی افزود: تعامل و هماهنگی بین ستاد و مناطق، ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، هماهنگی در اجرای سیاست های عمومی دولت، استفاده و بهره برداری بهینه از تجارب استانها، تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص مسائل مهم منطقه ای، ارتقاء شاخص های نظام برنامه ریزی در سطوح مختلف مناطق، تقویت نقش استان ها در تصمیم گیری های ملی و استانی، هم افزایی و تبادل تجربیات و ارائه برنامه های توسعه منطقه ای از اهداف اصلی تشکیل این کارگروه است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.