سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برد پر گل پرسپولیس در دربی سال 52 یادگار خوب و ارزشمندی است.

برد 6تایی‌ پرسپولیس یادگار خوب و ارزشمندی استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم جشن هوادار پرسپولیس اظهار داشت: در ابتدا از مسئولان اجرایی این مراسم تشکر می‌کنم که سازماندهی خوبی برای این مراسم ترتیب داده بودند؛ همچنین به کانون هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری این مراسم تبریک می‌گویم.
وی در ادامه عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همواره یار دوازدهم تیم‌ بودند آنها در همه شرایط حتی تا زمانی که نتیجه نمی‌گرفتیم تیم را حمایت می‌کنند، اگر ما بازی خوبی ارائه ندهیم به خاطر هواداران ناراحت می‌شوند.

برانکو تصریح کرد: باشگاه بدون هوادار وجود ندارد، حضور بزرگان پرسپولیس از جمله علی پروین در این مراسم نشان می‌دهد که آن‌ها به تیم پرسپولیس علاقه زیادی دارند.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: خوشحالم که در خانواده بزرگ پرسپولیس حضور دارم و بزرگترین انرژی را در این مراسم گرفتم.

وی درباره اینکه دربی 6تایی‌ها دوباره تکرار می‌شود یا نه تصریح کرد: طبیعی است نتایج خوب در تاریخ یک باشگاه ثبت می‌شوند، هدفم در باشگاه پرسپولیس این است که دانش و تجربه‌ام را در اختیار باشگاه قرار دهم تا نتایج تیم بهتر از فصل گذشته شود؛ همچنین قصد دارم که خواسته هواداران را برآورده کنم. ما باید در 3 جام با حریفان خود رقابت کنیم و قهرمانی در هر 3جام جزو اهدافمان است.

وی در ادامه عنوان کرد: برد 6_صفر پرسپولیس مقابل استقلال در 40 سال گذشته یادگار خوب و ارزشمند است، به هر حال ما باید به رقبای خود احترام بگذاریم.

برانکو بیان کرد: دربی‌ها معمولا بازی‌های خاص هستند، پرسپولیس دو سال پیش برای بقا می‌جنگید و استقلال برای قهرمانی بازی می‌کرد. نکته قابل توجه این است که پرسپولیس هر دو بازی دربی را در آن سال برد، بنابراین دربی بازی‌ خاصی است که نمی‌شود برنده آن را  پیش‌بینی کرد. دربی انرژی خاصی به بازیکنان هر دو تیم تزریق می‌کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: حضور در دربی افتخار بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم؛ همچنین ما قبل از دربی بازی بزرگ با تراکتورسازی داریم.

وی درباره اینکه نگران رخ دادن اتفاقات سال گذشته در بازی با تراکتورسازی نیست، بیان کرد:‌ من نگران نیستم چرا که مسئولان تراکتورسازی قول دادند که امنیت این بازی را تأمین کنند شرایط برای هر دو تیم یکسان است، تراکتورسازی هم هواداران زیادی دارد اما باتوجه به گنجایش ورزشگاه اختصاصی تبریز 5هزار هوادار می‌توانند نظاره‌گر این بازی باشند.

برانکو درباره اینکه احتمال حضور رامین رضائیان در ترکیب اصلی پرسپولیس وجود دارد یا نه؟ تصریح کرد: طبیعی است که بازیکنان ملی پوش همچون رامین رضائیان به علت تغییرات آب‌وهوایی و دور بودن از تمرینات باشگاهی مشکلاتی برای حضور در ترکیب اصلی دارند، امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش هرچه زودتر با تیم هماهنگ شوند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره شایعه جذب  سروش رفیعی در نیم‌ فصل خاطر نشان کرد: به نظرم صحبت درباره سروش رفیعی جالب نباشد چراکه وی بازیکن تراکتور است و با این تیم قرارداد دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار