در ديدار دكتر عسكری و رئيس بنياد غدير مطرح شد؛

عزم رسانه ملی برای جهانی شدن غدیر

آیت الله صدیقی صبح امروز با رئیس رسانه ملی دیدار کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ضمن تجلیل واقعه غدیر گفت: غدیر تنها یك حادثه و واقعه نیست بلكه یك جریان فكری است كه معنویت و اخلاق را با سیاست و مدیریت همراه می كند و بزرگداشت و تداعی آن تقویت حركت جهانی غدیر است .
 
وی برنامه‌های دهه غدیر را برنامه‌هایی ترویجی، تبلیغی و فرهنگ‌ساز و معرفت‌ساز برشمرد و خواستار تولید برنامه‌هایی متناسب با شأن حضرت علی(ع) شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح كرد: در پرداختن به موضوع غدیر باید متناسب با نیاز روز جامعه عمل كنیم و با استفاده از فضاهای نوین رسانه ای به ترویج فرهنگ غدیر بپردازیم.
 
وی یادآور شد: در نظر است در مراسم امسال، اجتماعات مردم در روز عید غدیر به نماز غدیر ختم شود.
 
دراین نشست، دكتر عسكری رئیس رسانه ملی هم حیات و خدمت زیر سایه امیر مومنان را مایه مباهات دانست و تاكید كرد: باید تلاش كنیم تا حق آن حضرت را برای جهانیان تبیین كنیم كه روشن شدن حتی گوشه‌ای از آن حقیقت بزرگ،قلوب انسان‌های عدالت‌طلب جهان را فتح می‌كند.
 
دكتر عسكری در ادامه بر ضرورت تولید برنامه‌هایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نهج‌البلاغه اشاره كرد و افزود: صداوسیما بجز دهه امامت و ولایت در دیگر ایام سال هم آمادگی كامل دارد تا در قالب ساخت فیلم و سریال و برنامه‌های موضوعی، پیام غدیر و شخصیت امام اول شیعیان را بعنوان الگویی جهانی مطرح كند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار