کرمان؛

کرمان پیشتاز پروژه های بین المللی منابع طبیعی

مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کرمان اولین استانی در ایران و حتی در کشورهای همسایه است که ایستگاه فرسایش بادی در آن احداث شده است.

کرمان پیشتاز پروژه های بین المللی منابع طبیعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس کارگر افزود: بعد از کرمان ایستگاه فرسایش بادی در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد و بعد از آن به دریاچه ارومیه منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد : منابع طبیعی استان کرمان به دلیل حمایت های استاندار و مسئولان این استان رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، استان کرمان را در اجرای پروژه های بین المللی منابع طبیعی پیشتاز معرفی کرد و افزود: یک و نیم میلیون هکتار پروژه ملی و بین المللی در این استان در حال اجراست.

وی گفت : پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته با همکاری فائو در 300 هزار هکتار از زمین های استان کرمان اجرا می شود و فاز نخست این پروژه در 148 هزار هکتار از اراضی این منطقه آغاز شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز گفت: پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته از سال 2011 در استان کرمان و شهرستان ریگان آغاز شد.

مهدی رجبی زاده افزود : این پروژه در کرمان 148 هزار هکتار وسعت دارد و 58 روستا را پوشش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای پروژه آر. اف. ال. دی. ال در استان کرمان 679 مورد اشتغال در 39 عنوان شغلی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بیش از 120 میلیارد ریال طرح در محدوده روستاهای ریگان اجرا شده یا در دست اجراست.
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار