یزد؛

یزد میزبان رقابت‌های قهرمانی خردسالان دختر كشور

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی كشور خردسالان دختر از صبح چهارشنبه (17 شهريورماه) به مدت دو روز و به ميزبانی استان يزد برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی كشور خردسالان دختر، يادواره شهدای 17 شهريور، با حضور 267 تكواندوكار در قالب 29 تيم از 28 استان آذربايجان‌شرقی، آذربايجان‌غربی، اردبيل، اصفهان، ايلام، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال بختياری، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس،‌ قزوين، قم،‌ كردستان، كرمان، كرمانشاه، گلستان، گيلان، ‌لرستان،‌ مازندران، مركزي،‌ هرمزگان، همدان و يزد در محل ورزشگاه شاهدیه استان یزد به مدت دو روز برگزار می شود.

رقابت‌های اوزان فرد (24-، 28-، 32-، 36- و 40- كيلوگرم) چهارشنبه (17 شهریورماه) برگزار می شود و مبارزات اوزان زوج (26-، 30-، 34-، 38- و 40+ كيلوگرم) پنجشنبه (18 شهریورماه) پیگیری خواهد شد.

گفتني است؛ در بيستمين دوره اين رقابت‌ها خردسالان البرزی با كسب 5 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 91 امتياز بر سكوي قهرمانی تكيه زدند. 

نمايندگان تهران با كسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز و 55 امتياز عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان گیلانی نیز با یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز و با كسب 51 امتياز بر سكوی سوم ايستاد.

آدرس خوابگاه: يزد - خيابان قاسم آباد - بلوار اميركبير - دانشكده امام علی (ع)

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.