جلسه هماهنگی نمایندگان هسته های گزینش صنعت آب و برق استان با حضور آقای نیک فر مشاور وزیر نیرو در محل سالن جلسات شرکت آب وفاضلاب شهری برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نیک فر مشاور  وزیر نیرو و دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت نیرو هدف از این جلسه را شناسایی نیرو های متعهد و دلسوز موجود برای گزینش عنوان کرده و افزود : باید تلاش شود تا از ظرفیت نیرو های گزینش گر دیگر وزارتخانه ها استفاده نشود و از پتانسیل های داخل خود صنعت آب و برق استفاده نمائیم.

وی با بیان اینکه اساس گزینش بر سه اصل مهم اعتقادی ،سیاسی و اخلاقی استوار است و در هیچ زمینه دیگری گزینش حق دخالت ندارد گفت : وظیفه گزینش تائید صلاحیت نیرو ها در بدو ورود به دستگاه به لحاظ اعتقادی ،سیاسی و اخلاقی است.

در ادامه این جلسه  اکبری، مدیر عامل آبفای آذربایجان غربی و رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ضمن خیر مقدم به بیان مطالبی در خصوص موضوع جلسه پرداخته و افزودند :نقشه راه ما سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید میباشد که در این راستا توانمند سازی و توسعه نیروی انسانی ، بحث اقتصاد آب ، افزایش شاخص بهره مندی از خدمات آب وفاضلاب ، بحث مشتری مداری ، بحث کیفیت آب ، استفاده حداکثری از سرمایه های داخلی شرکت ارتقاءبهره وری، تولید انرژی پاک از منابع موجود، هوشمند سازی تاسیسات ،مدیریت بدون پول از جمله برنامه های صنعت آب و برق استان است.

اکبری در ادامه بحث در مورد گزینش گفتند: دین اسلام بر گزینش و انتخاب اصلح تاکیده نموده و در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون و در انقلاب اسلامی انتخاب اصلح و گزینش به دوام و استمرار نظام کمک کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سایه رهبری و با حضور مردم همیشه در صحنه ، کشور توانسته در مقابل توطئه ها و سیاستهای کینه توزانه خارجی سربلند باشد و از پس تحریم ها بر آید.

در ادامه جلسه مدیران عامل و نمایندگان هسته های گزینش سوالات و مشکلات حیطه کاری خود را مطرح و آقای نیک فر توضیحات لازم را ارائه نمودندو در پایان جلسه به منظور هماهنگی های بیشتر طی حکمی از سوی آقای نیک فر مشاور محترم وزیر نیرو آقای رحمان کریم نژاد را به مدت یکسال مسئول هماهنگی رابطین هسته های گزینش صنعت آب و برق در استان معرفی کردند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.