مراسم اختتامیه نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهو در تالار فجر همدان برگزار شد.

پایان کار نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم  سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مطالبی را پیرامون  اقتصاد کشور و توسعه علم و فناوری مطرح کرد.

در ادامه علی آقا محمدی، رئیس کمیسیون علمی راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نیز درباره مردمی کردن و دانش بنیان کردن اقتصاد و مشکلات بخش خصوصی در ایران  مطالبی را بیان کرد.

در ابتدای مراسم نیز محمدحسین قمری، دبیر رقابت‌های تخصصی مهارت سنجی فن‌آورد در خصوص روند برگزاری این مسابقات اظهار کرد: آغاز مسابقات فن‌آورد از سال 93 زده شد و اساس آن مبتنی بر روش شناسایی افراد مستعد در حوزه مورد نیاز صنعت است.

وی افزود: تصمیم بر این شد که مسابقات به صورت استانی برگزار شود که امسال اولین دوره این مسابقات به صورت استانی در همدان برگزار شد.

قمری اضافه کرد: بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته در استان همدان سه مورد از نیازهای این استان احصا شد، ظروف سفال، صنایع تبدیلی مرتبط با عسل و برنامه نویسی کامپیوتر سه حوزه ای بودند که طبق نیازسنجی از نخبگان درخواست طرح کردیم. حدود 100 طرح به دست ما رسید که امروز از برگزیدگان آنها تجلیل خواهد شد.

دبیر رقابت‌های تخصصی مهارت سنجی فن‌آورد خاطر نشان کرد: همدان شهری با استعداد بالا در تولید عسل است و در سال جاری با مازاد تولید عسل روبرو بوده است. پس از داوری در این بخش، دو طرح عالی برای تجاری سازی این محصول شناسایی شد.

در این مراسم همچنین از برگزیدگان این دوره از مسابقات با اهدای جوایز و تندیس و همچنین از حامیان ویژه مسابقات همدان قدردانی شد.


پایان کار نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در همدانپایان کار نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در همدانپایان کار نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در همدان

































 

 

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار