21 هزار کیسه برای جمع آوری نذورات مردمی توسط کمیته امداد در استان توزیع می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت : به مناسبت عید قربان با هدف رسیدگی به وضعیت محرومان و فقرا و احیای سنت‌های حسنه الهی آماده دریافت نذورات قربانی مردم متدین و نیکوکار است تا این کمک‌ها را بین نیازمندان و محرومان توزیع کند.

عباس اهرابی افزود : امسال برای سهولت در خدمات رسانی به محرومان بیش از ۲۱ هزار کیسه پلاستیک بین خیران وحجاج استان توسط مراکز نیکوکاری در حال توزیع که در روز عید قربان جمع آوری و کمک های آن در اختیار نیازمندان همان محله قرار می گیرد.

وی اظهار کرد :در هر شهرستان به صورت متمرکز یک پایگاه مستقر خواهد شد که حجاج و مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.

وی به فعالیت 71 مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در عید سعید قربان آماده خدمات رسانی می باشند، افزود : با همکاری امام جماعات، هیئت امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به این که سال گذشته در عید قربان بیش از ۱۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیره نقدی جمع آوری شد، گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی وغیر نقدی توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری ودر اختیار محرومان ونیازمندان قرار گرفت.

واریز وجوهات نقدی از طریق شماره حساب(۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰) نزد بانک مسکن برای اقدام به مشارکت در این کار خیر یا شماره تلفن ۳۲۲۶۳۰۳۱ در ارایه کمک های خود به محرومان

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.