کرمانشاه؛

کمک ۱۹۰ میلیون ریالی حامی نیکوکار کنگاوری

مدیر کمیته امداد امام (ره) کنگاور از کمک ۱۹۰ میلیون ریالی حامی نیکوکار برای خانوار تحت حمایت کنگاوری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سید محمد ابطحی با بیان اینکه امسال یکی از حامیان نیکوکار با پاسخگویی به نامه ارسالی از سوی یتیم کنگاوری تحت حمایت خود آرزوی او را برآورده کرده گفت: این حامی نیک اندیش طی روزهای گذشته بالغ بر ۱۹۰ میلیون ریال جهت خرید منزل مسکونی برای این خانوار یتیم کمک کرده است.

وی با بیان اینکه این خانوار یتیم ۱۵۰ میلیون ریال نیز آورده داشته است تصریح کرد: هم اکنون یک باب منزل مسکونی با مساعدت این حامی خریداری شده که در روزهای آینده کلید این منزل در اختیار این خانوار یتیم قرار می گیرد.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان کنگاور در ادامه به تعداد ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کنگاور اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۳۶ یتیم و ۱۰۵ فرزند خانوار محسنین از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

سید محمد ابطحی با تاکید بر اینکه خانوار محسنین به فرزندان یتیم خانوارهای اطلاق می شود که سرپرستان این خانوارها عموما با بیماری های خاص و صعب العلاج دست و پنجه نرم می کنند افزود: در حال حاضر ۹۶۳ حامی نیکوکار از ایتام و ۲۷۰ حامی خیر از فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در شهرستان کنگاور حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه حامیان نیک اندیش ماهیانه به طور میانگین بیش از یک میلیون ریال به حساب هر یک از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین واریز می کنند تصریح کرد: امسال حامیان خیر بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.