فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از دستگيری اعضاي دو باند سرقت احشام و خودرو و کشف بيش از 27 مورد سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ "حسين براری " گفت: در پي کسب اخبار و اطلاعاتي مبني بر قصد تردد چند نفر سارق حرفه ای احشام در غالب باند از حوزه شهرستان کنگاور، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران اين انتظامي با کنترل کامل محورهاي مواصلاتي موفق شدند اعضاي اين باند پنج نفره را با دو دستگاه خودرو سواري سمند و پژو شناسايي و طي يک عمليات تعقيب و گريز دستگير کنند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: از خودروهاي متهمان 20 راس دام که از استان هاي مرکزي کشور سرقت کرده بودند کشف شد.
وي با اشاره به اينکه متهمان تاکنون به 15 فقره سرقت اعتراف کرده اند، اظهار داشت: در اين زمينه پنج نفر دستگير و دو خودرو نيز توقيف شده است.
سرهنگ براري در ادامه گفت: ماموران اين انتظامي در پي تشكيل يك تيم عمليات ويژه در ايستگاه شهيد زنگنه با همكاري پليس آگاهي به يك دستگاه خودروي سمند مشکوک شده و قصد متوقف کردن خودرو را داشتند اما راننده خودرو به فرمان ايست توجهي نکرده و به سمت شهرستان صحنه متواري شد.
وي تصريح کرد: طي يک عمليات تعقيب و گريز خودرو متوقف و راننده نيز دستگير شد که در بازجويي هاي صورت گرفته به ارتکاب 12 فقره سرقت با همدستي دو تن از سارقان سابقه دار اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور با بيان اينکه تلاش شبانه روزي همکاران موجب دستگيري دو عضو ديگر اين باند شد، خاطرنشان ساخت: اعضاي اين باند سه نفره سرقت طلاجات کودکان، موتورسيکلت، مغازه و منازل را در سوابق کيفري خود دارند.
سرهنگ براري يادآور شد: از متهمان دو خودروي مسروقه کشف شده است و تحقيقات از اعضاي باند سرقت احشام و خودرو کاکان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، سرقت ، احشام ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
با سلام تورو خدا یه گزارش از قطعی آب کنگاور که بیش از 40 روزه هر روز از صبح تا ظهر قطعه بگیرین