هدست های واقعیت مجازی پلی استیشن در حالی روانه بازار می شوند که این کمپانی روی هر کنسول تعدادی دموی رایگان بازی هم ارایه می دهد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدست واقعیت مجازی کنسول پلی استیشن در هفته های آتی به بازار می آید. کمپانی سونی امیدوار است که با عرضه فناوری  جدید خود انقلابی در عرصه فناوری واقعیت مجازی ایجاد کند و باعث شود عده زیادی از مردم از این فناوری استفاده کنند.

جالب است بدانید که حتی اگر کسی هدست های واقعیت مجازی سونی را نخرد، این کمپانی باز هم بازی های جدیدی که قابلیت ارایه روی هدست های واقعیت مجازی را دارند تولید می کند و در هر جعبه کنسول پلی استیشن یک دیسک از دموی این بازی ها را قرار می دهد.

بر اساس این گزارش در هر  یک از این دیسک ها دموی 8 بازی در موضوعات مختلف ارایه می شود که بازی هایی مثل Driveclub VR، PlayStation VR Worlds, RIGS Mechanized Combat League،Tumble VR،  Battlezone، EVE: Valkyrie Wayward Sky و headmaster را شامل می شود. این 8 بازی طیف گسترده ای از بازی های کنسول پلی استیشن را شامل می شوند.

گفتنی است پیشنهاد سونی برای ارایه این دموها تا 16 اکتبر 2016 یعنی تا اواسط مهر ماه سال جاری توسط کمپانی سونی ارایه می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار