یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک از نوع "زلزال 2" به محل تجمع نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان حجه واقع در غرب یمن شلیک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المسیره، یگان موشکی نیروهای ارتش یمن در تازه ترین حملات خود به مواضع نظامیان سعودی، یک موشک از نوع زلزال2 به محل تجمع نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در اطراف منطقه «میدی» در استان «حجه» شلیک کردند.یک منبع نظامی گفت که موشک به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

نیروهای ارتش یمن روز گذشته (سه شنبه) نیز با موشک های ساخت داخل خود، مواضع نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در منطقه «الطوال» و اطراف «میدی» در حجه هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن همچنین امروز در جریان یک عملیات توانستند دو روستای «القرن» و «الدهینیه» در استان «جازان» در جنوب عربستان را به کنترل کامل خود در آورند.
 
بر اساس این گزارش عربستان روزانه مناطق مختلف یمن را آماج حملات سنگین خود قرار می دهد که هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بشردوستانه اخیرا اعلام کرد که شمار قربانیان جنگ 18 ماهه یمن به حدود 10 هزار نفر رسیده است.

جنگ یمن از فروردین سال 94 آغاز شد که عربستان و هم پیمانانش به بهانه حمایت از دولت مستعفی عبد ربه منصور هادی حمله های هوایی علیه مناطق مختلف این کشور را آغاز کردند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار