۷۰ گروه اردوی جهادی در ۸۰ منطقه محروم خراسان رضوی به خدمت سانی مشغول هستند.

خدمت رسانی 70 گروه جهادی خراسان رضوی در مناطق محرومبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول سازندگی بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی گفت: این اردوها در قالب حضور 70 گروه جهادی در 80 مناطق محروماردوهای هفت و 10 روزه در مناطق محروم خراسان‌ رضوی در حال برگزاری است که در اردوی هفت روزه یک هزار و 440 نفر و در اردوی 10 روزه یک هزار و 350 نفر شرکت کرده اند.
محمود بنا حقدوست افزود: جهادگران در اردوهای جهادی در عرصه‌ های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، فعالیت‌ های عمرانی و کشاورزی به مردم مناطق محروم استان کمک رسانی می کنند.
وی گفت: خدمت رسانی سه گروه پزشکی در حاشیه شهر و ویزیت روزانه حدود 200 نفر، ساخت خانه برای افراد محروم، مرمت حسینیه‌ ها، ساخت غسالخانه و رنگ آمیزی مدارس در حوزه عمرانی و نیز کلاس‌ های عقیدتی و مذهبی، احکام، مشاوره و کلاس‌های تربیتی در حوزه فرهنگی و آموزشی از فعالیتهای این گروههای جهادی است.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی افزود:  این 70 گروه به 80 روستای مناطق محروم بخش مرکزی سرخس و هشت روستای اطراف آن، سبزوار، تربت حیدریه، بخش مرکزی گناباد، کاشمر، درگز و چناران اعزام شدند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.