وزیر کشور بر صدر مجوزهای سرمایه گذاری در یک روز تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: تکلیف برنامه پنجم ، ایجاد پنجره واحد در همه استان ها و تسهیل در سرمایه گذاری است وبهمین منظور باید همه مجوزهای سرمایه گذاری یک روزه صادر شود.


تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری

رحمانی فضلی گفت:  صدور مجوزه های یک روزه در استان های آذربایجان شرقی و کرمان اجرا شده است .

وی افزود:  با راه اندازی پنجره واحد در استان قزوین گام ارزشمندی برای تسهیل در امر سرمایه گذاری ایجاد شده است  و ما وظیفه داریم سرعت کارها را در این زمینه بالا ببریم.

وزیر کشور اضافه کرد: هر فردی که برای سرمایه گذاری به استان قزوین می آید باید در یک روز کارهایش انجام شود و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان باید در این مسیر حرکت کند.

وی طولانی بودن زمان دریافت مجوزهای سرمایه گذاری را یکی از مشکلات حوزه اقتصاد بیان کرد و گفت :
در سال های اخیر با حمایت دولت ، گام های خوبی برای تسریع در سرمایه گذاری تولید و اشتغال برداشته شده است.

 رحمانی فضلی همچنین وجود یک فرودگاه کوچک در قزوین را برای حمل و نقل و اقتصاد کشور ضروری دانست .

 وزیر کشور همچنین با بیان اینکه ، از نگاه دولت تهران دیگر نباید بیش از این بزرگ و گسترده شود گفت: سرمایه گذاری ها باید به خارج از پایتخت منتقل شود و قزوین موقعیت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاری دارد.

لازم بذکر است ساختمان جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در خیابان بوعلی قزوین در دو طبقه با  بیش از چهار میلیارد ریال برای استقرار نمایندگان دستگاههای خدمات رسان و تسهیل در روند سرمایه گذاری و صدرو جواز هزینه  ساخته شده است.

انتهای پیام/



برچسب ها: تاکید ، تسریع ، صدور ، مجوز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.