دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه شهید مقصودی همدان موفق به کسب مقام سوم در ساخت بازی های رایانه ای شد.

کسب مقام سوم کشوری همدان در ساخت بازی های رایانه ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پاک بین معاون جوانان این جمعیت: گفت یونس وصالی مزین دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه شهید مقصودی استان همدان موفق به کسب رتبه کشوری در رشته ساخت بازی های رایانه ای شد.

وی افزود: وصالی متولد سال 74 و دانشجو معلم رشته علوم تربیتی، گرایش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی از دانشگاه شهید مقصودی همدان است که در بیست و ششمین جشنواره علمی ،ادبی و هنری موفق به کسب  سوم کشوری شد .

پاک بین اضافه کرد: اثر ارسال شده از وی به جشنواره به نام (بازی بازی )تنها بازی اندروید است که به مرحله کشوری راه یافته و دانش آموزان با استفاده از آن علاوه بر یادگیری صحیح ریاضی با مفاخر ایرانی اسلامی و قرآن آشنا می شوند.   

معاون جوانان هلال احمر استان یادآور شد: دانشجوی مذکور دو اپلیکیشن آشنایی با جمعیت هلال احمر کانون دانشجویی هلال احمر وکانون غنچه های هلال را برای بهره برداری در کانونهای دانشجویی  وغنچه های هلال تهیه وتدوین ودر اختیار جمعیت هلال احمر کشورودبیران کانون ها قرار داده است.

گفتنی است، این بازی رایانه ای با موضوع آموزش ریاضی و تقویت حافظه از ابتدا برای دانش آموزان مدرسه سکینه امامی همدان ساخته شده بود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.