عمل پیوند کبد دو کودک زنجانی با حمایت خیرین و جمعیت امام علی (ع) انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مسئول تیم بهداشت و درمان جمعیت امام علی (ع) در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت : دو کودک تحت پوشش جمعیت امام علی (ع) زنجان که از بیماری کبدی رنج می بردند و نیاز به عمل پیوند کبد داشتند ، با پیگیری های اعضای جمعیت در نمایندگی های زنجان و شیراز روز گذشته در بیمارستان نمازی شیراز تحت عمل پیوند کبد قرار گرفتند.
نجات تصریح کرد : روز گذشته عمل پیوند کبد زهرا و معصومه در بیمارستان نمازی شیراز با موفقیت انجام شد و در حال حاضر، حال عمومی این دو کودک خوب است.
وی ادامه داد : هزینه های درمان کودکان و نیز اقامت خانواده هایشان در شیراز با کمک های مردمی و با همکاری جمعیت امام علی (ع) شهر زنجان و شیراز تامین شده است..
وی با اشاره به اینکه مراقبت های پس از پیوند کبد نقش به سزایی در بهبود کامل بیماران دارد ، افزود : با توجه به بالا بودن هزینه ها برای ادامه ی درمان این دو کودک 14 و 10 ساله ، به حمایت مردمی و کمک های مالی بیشتری نیاز داریم.
مسئول تیم بهداشت و درمان جمعیت ، با قدردانی از کمک های خیرین و مهمان نوازی شیرازی ها ، از مردم نوع دوست ایران خواست که با کمک های مالی خود جمعیت امام علی (ع) را در این امر خدا پسندانه یاری کنند و در صورت تمایل برای کمک به تامین هزینه های درمانی این دو کودک با شماره تلفن  09128410683 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
چقدر عالی...
دمشون گرم