رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در اراک گفت: 52 هزار نفر از کارکنان،‌ خانواده های ناجا حافظ یک تا 30 جزء قرآن کریم هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ حجت الاسلام   "ابوتراب بهرامی" با اشاره به ضرورت معرفت و بصیرت افزایی کارکنان انتظامی در سایه همنشینی با قرآن گفت: آشنایی با قرآن و تقویت فرهنگ دینی و ترویج ارزش های اسلامی خیر و برکت در تمامی ابعاد زندگی و کار را آشکار خواهد کرد.
وی سازمان عقیدتی سیاسی را یک سازمان فرهنگی در خدمت به کارکنان و خانواده های نیروهای نظامی و انتظامی دانست و بیان داشت: اجرای دوره های بصیرت افزایی انگیزه ای قوی برای ارتقاء بینش و اخلاق دینی ، سیاسی و اجتماعی کارکنان انتظامی است.
حجت الاسلام  " بهرامی "خاطر نشان کرد: بهره گیری از آموزه های قرآنی و تببین و ترویج آداب و سنن اسلامی، راه را بر شکل گیری بسیاری از ناهنجاری ها مسدود ساخته و فرهنگ اسلامی را در ماهیت وجودی افراد نهادینه خواهد کرد.
این مقام مسول خاطر نشان کرد: یکی از وسیعترین اقدامات قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی که از سال گذشته به صورت گسترده در نیروی انتظامی شکل گرفته است برنامه های حفظ قرآن کریم است که در این راستا در سال جاری 52 هزار نفر از کارکنان ، همسران و فرزندان آنان حافظ یک تا 30 جرء قرآن کریم می باشند.
حجت الاسلام " بهرامی" فضای نیروی انتظامی را فضایی قرآنی و معنویت دانست و تصریح کرد: کسی که در پناه خدا قرار می گیرد قدرت و توانایی مقابله با ناهنجاریی ها در او افزایش پیدا می کند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمنان را بصیرت افزایی عنوان و اضافه کرد: ارتقاء بینش سیاسی در سه سال اخیر به صورت جهادی در نیروی انتظامی با برگزاری دوره های بصیرت افزایی سیاسی و اجتماعی شکل گرفته که در نتیجه آن فهم و فضای سیاسی در نیروی انتظامی را به نحوی مطلوب گسترش داده است.
وی در پایان تقویت باورهای دینی و همنشینی با معارف قرآنی مهمترین ضرورت در بصیرت افزایی خانواده ناجا دانست و بر اجرای برنامه های قرآنی و نیل کارکنان انتظامی و خانواده های آنان به یادگیری معارف قرآنی در راستای بهبود عملکرد ناجا تاکید کرد.
دیدار با خانواده شهید اسدالله ضیایی، گفت و گو با کارکنان انتظامی و شرکت در کمیته تخصصی امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دیگر برنامه های یک روزه رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در سفر یک روزه به استان مرکزی بود.
انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، بهرامی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.