یاسوج؛

افزایش 27 درصدی اعتبارات صندوق کارآفرینی امید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 27 درصدی اعتبارات صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ارسلان حسن‌پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست برنامه تدوین شده چهار ساله شهرستان گچساران که با حضور فرماندار و مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در سال 94 تعداد 2 هزار و 707 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در استان پرداخت شد که از این تعداد 80 درصد در بخش کشاورزی و 20 درصد دیگر تسهیلات وام ازدواج بوده است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات سال 95 در مقیاس سال گذشته 27 درصد افزایش یافته که امیدواریم این افزایش، نوعی کارگشایی در زمینه کارآفرینی مشاغل خرد و زود بازده باشد.

حسن‌پور تصریح کرد: با ارزیابی عملکرد صندوق کارآفرینی امید شهرستان گچساران  در سال‌های اخیر درمی‌یابیم که در سه سال گذشته 1517 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه قبل افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: برای خرید وسیله حمل و نقل، روستاییان می‌توانند با مراجعه به صندوق کارآفرینی و تسهیلاتی که برای خرید خودروی (ون‌) در نظر گرفته شده مشغول به کار شوند.

وی بیان کرد: با حمایت‌هایی که صندوق کارآفرینی امید در حوزه کشاورزی، صنایع دستی، بهزیستی و ... دارد می‌توان گوشه‌ای از مشکلات اشتغال را برطرف و تعدادی از نیروهای بیکار مشغول کار شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.